Întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) din România pot obţine, începând de marţi, certificatul fiscal, cazierul fiscal sau alte documente disponibile în sistemul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) printr-un sigur “click”, printr-un sistem self-service dezvoltat de o companie integrată de tehnologie.
„În urma demersurilor de modernizare şi digitalizare ale autorităţilor statului, IMM-urile din România pot obţine acum certificatul fiscal, cazierul fiscal, vectorul fiscal, bilanţul anual şi semestrial (depuse în ultimii 5 ani), fişa rol completă, sau alte documente disponibile în sistemul ANAF printr-un sigur „click” în cadrul unui sistem self-service dezvoltat de Keez, o firma integrată de tehnologie şi servicii complete de contabilitate pentru IMM-uri. Până acum, pentru a intra în posesia acestor documente, antreprenorii solicitau fizic autorităţilor, sau pe email/telefon contabilului (sau firmei de contabilitate), obţinerea acestor documente. O altă modalitate, folosită însă de foarte puţini antreprenori, era utilizarea semnăturii electronice în sistemul „Spaţiu Privat Virtual” (SPV)”, notează reprezentanţii Keez, într-un comunicat de presă remis în martie a.c.
Add comment