Start-Up Zone

Încep înscrierile la retailArena: A Game of the Future. Înregistrează-te și află cele mai noi date din industrie

Se deschid înscrierile la cea de-a 9-a ediție a retailArena, două zile în care vom vorbi despre schimbările din industrie și viitorul domeniului după pandemie, influențat de comerțul online și digitalizarea rapidă din ultimele luni.

Înregistrează-te și află cele mai noi informații de la producătorii români, sfaturi de la reprezentanții marilor companii prezente local și trenduri de la specialiștii fiecărui domeniu.

Business, sustenabilitate, dezvoltare și online: subiectele din 2021

În prima zi a evenimentului, care stă sub umbrela întrebării „What now? Impactul pandemiei asupra industriei”, tragem linie după un an și jumătate de pandemie și vedem cum au supraviețuit retailerii, ce au pierdut, dar și ce au câștigat și ce au învățat. Aflăm dacă și cum s-a schimbat retailul clasic și care sunt investițiile de viitor pe care le vor face unele dintre cele mai mari companii de pe piață.

Dezbatem cel mai popular trend al industriei: sustenabilitatea. Fie că vorbim de alimente, băuturi, îmbrăcăminte sau clădiri, grija pentru mediu a devenit un punct important de care țin cont investițiile. Îi scoatem în față pe cei care inovează și îi întrebăm ce e bine și ce e rău pentru viitor.

Ziua a doua începe cu o dezbatere despre explozia online-ului din ultima perioadă și schimbările pe care retailerii din offline au fost obligați să le facă. Continuăm ziua „Must have: online. Comerțul prin click care a salvat afacerile” și vorbim despre digitalizare și automatizarea proceselor retailerilor. Discutăm cu specialiștii care ne explică cum se poate ușura și eficientiza munca, pentru a crește vânzările și a supraveghea competiția.Citeste si:

Înregistrează-te gratuit la conferința anuală retailArena și urmărește live, din platforma IC Events, cele mai noi informații din piață, adresează întrebările dorite, fă schimb de cărți de vizită, comunică online cu alți participanți la eveniment și vizionează standurile companiilor în Expo Area.

retailArena este un eveniment hibrid care se desfășoară anul acesta atât online, în cadrul platformei IC Events, cât și offline, la hotel Sheraton, unde participanții și speakerii sunt asteptați în sală, într-un număr limitat de locuri.Citeste si:

Noi speakeri anunțati la...

Participarea online la conferință este gratuită în platforma IC Events, iar biletele cu prezență fizică au un cost early bird până la data de 15 septembrie, în limita locurilor disponibile, participanții având la dispoziție mai multe oportunități de networking, dar și un cocktail în a doua parte a zilei. Workshop-urile sunt disponibile exclusiv în format fizic.

sursa: wall-street.ro

Redactia START UP ZONE

Add comment