Platforma OpenKitchen este inovația a doi antreprenori români, care susțin că pot ajuta restaurantele din București, afectate de restricțiile de funcționare anti-COVID-19, să își optimizeze tranziția către internet, printr-o platformă care integrează branduri virtuale, servicii de livrări existente, training pentru angajați și promovare online.
Platforma OpenKitchen a fost lansată de Răzvan Andrei Gheorghe și Valentin Rușan, la București. Ei și-au deschis firma în noiembrie 2020, dar domeniul de internet fusese rezervat în octombrie, pe persoană fizică.
OpenKitchen percepe de la restaurant un comision din vânzări. În schimbul acestuia oferă restaurantului un „concept la cheie”, care cuprinde: acces la branduri virtuale, training pentru personal, condiții preferențiale din partea furnizorilor, marketing și social media, acces la serviciul de livrare către consumator.
Aceste branduri de restaurante virtuale, fără prezență fizică pentru clienți, sunt disponibile pentru public doar prin platformele de livrări partenere: Glovo, Bolt Food, Tazz by eMag. Aceste servicii de livrări sunt integrate pe o interfață unică pentru restaurant.
Un restaurant poate alege unul sau mai multe branduri virtuale din portofoliul OpenKitchen, putând opta pentru un brand cu specific italian, preparate asiatice, gastronomie orientală, bucătărie americană, healthy bowls sau bucătărie tradițională românescă.
Conceptele sunt concepute pentru delivery și gândite pentru a fi operate cu ușurință de către echipa deja existentă – mai spune firma, într-un comunicat.
Firma susține că sistemul său integrat „generează comenzi din prima zi” pentru restaurant.
Echipa OpenKitchen a realizat anterior concepte precum Camionetta, Mamizza, Furgoneta Street Chefs sau Nori Yakitori.
Reamintim că Guvernul a decis prelungirea stpării de alertă cu încă 30 de zile, cu o serie de restrcții de funcționare pentru sectorul HoReCa.
Add comment