O aplicație care salvează alimentele nevândute a fost lansată și în România, în orașul Cluj Napoca și ajută la combaterea risipei de mâncare.
Munch Romania este o platformă pe care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile o pot utiliza pentru a comercializa la un preț avantajos produsele care nu au fost vândute.
Compania consideră că aplicația creează „o situație avantajoasă atât pentru restaurant, cât și pentru consumator”, respectiv mediul înconjurător, pentru că există câștiguri pentru consumator, restaurant și Pământ.
In plus, firma afirmă că „la nivel național, atât locuitorii, cât și restaurantele vor deveni mai deschiși la posibilitatea unei existențe mai sustenabilitate”.
Aplicația are ca scop principal reducerea risipei alimentare, prin achiziționarea de „Munch-uri”, adică pachete surpriză ce conțin preparate proaspete, oferite la o reducere de 40%.
Inițiativa ajută atât localurile sau restaurantele, pentru că obțin un venit suplimentar, cât și clienții, care pot cumpără produse de calitate la preț redus.
Munch funcționează deja în mai multe țări și a fost descărcată de peste 80.000 de persoane și astfel comunitatea a prevenit emiterea a aproape 120 de tone de gaze cu efect de seră.
Add comment